Chovanie sa k zákazníkovi

Chovanie sa k zákazníkovi , 8.8 out of 10 based on 24 ratings

problém

GD Star Rating
loading...

3 komentáre

  1. zo života!

    GD Star Rating
    loading...
  2. by sa jeden divil,keby si to skúsil z druhej strany,osobne som presvedčený o tom,že ako "zákaznici"sú slováci pravdebodobne najväčší hulváti minimálne v EU,ktorý sa správaju podľa komunistického hesla-náš zákazník,náš pán. Kde sa však v prvom rade treba zamyslieť nad významom slova zákazník a pochopiť ho. A minimálne 95% z nich si ani neuvedomuje,že v aj v obchode platia pravidlá slušného spávania(rovnako ako v MHD),nebyť vulgárny,hlučný,agresívny,opitý,špinavý…všetko čo k tomu potrebuje,je odpoveď ktorú nechce počuť.Problém je v tom,že všetko čo sa zákazníkovi nepáči,alebo nepozdáva,je automaticky chyba predavača,avšak realita je opačná,80% reklamácii(nehovorím o závade na tovare)je spôbených zákazníkovou nepozornosťou,alebo neochotou sa spýtať personálu,keď si z niečim nie je istý,radšej sa hneď bude rozkrikovať a nadávať predavačom…

    GD Star Rating
    loading...
  3. Štefan Fedor píše:

    Marian — ano mas z casti pravdu stretol somm sa s podobnou situaciou ale podla mna je to hlavne spôsobene tym ze sa dnesne firmy snazia (a to je jedno ci ide o operatora ci iny obchod) predat macku vo vreci staci si porovnat recenziu spolocnosti nasledne ju porovnat s nezavislou recenziou napr na internete a potom si klast otazku ci ma pravo spolocnost zavadzat zakaznika len preto ze nieje technicky zdatny alebo nepozna vsetky úskalia sluzby — osobne som sa stretol ked pán "neslusne" reagoval na fakturu cca 1000 € PS: Predavači takých spoločností sú potom len baránky ktorí znášajú "marketing" na svojich pleciach reklama=klamanie zákaznika a to ma svoju oporu v zakone ktory nemá oporu v zivote …

    GD Star Rating
    loading...

Pridaj komentár

Toto by sa ti mohlo páčiť, no keď nie aspoň nevieš kde bývam